Jobb

Koordinator med inriktning ekonomi och HR

Koordinator med inriktning ekonomi och HR

Jobb Norrebo Träindustri AB i Gnosjö har ett ledigt jobb.

Koordinator med inriktning ekonomi och HR

Vill du jobba på ett mindre och utvecklingsbenäget företag där du får agera spindeln i nätet? Trivs du med en variation av arbetsuppgifter som är inriktade mot bland annat ekonomi och HR-frågor? Då har du hittat rätt! Norrebo Träindustri söker nu dig som vill jobba i en koordinerande, supporterande och administrativ roll med inriktning ekonomi och HR.

Om oss
Norrebo Träindustri är ett familjeföretag i Gnosjöregionen som producerar butiksinredningar, displayer och montrar för i huvudsak butiker. Vi är en underleverantör till butiksinredare samt olika typer av projektföretag. I vår fabrik, och med hjälp av cirka 25 medarbetare, hjälper vi våra kunder att ta fram kompletta lösningar – från idé till färdig produkt. Med hjälp av våra tjänster konstruktion, sågning, CNC-bearbetning, kantlistning, massiv träbearbetning, kompositbearbetning, lackering, montering samt packning erbjuder vi kompletta lösningar. Vill du vara med på vår fortsatta resa framåt?

Dina arbetsuppgifter
Då vi är en mindre organisation kommer denna roll vara relativt bred där du som koordinator ansvarar för administration och koordinering av ekonomiska samt HR-relaterade frågor. Initialt innefattar de ekonomiska uppgifterna bland annat fakturering, bokföring och hantering av kund- och leverantörsreskontra men vi ser gärna att dessa uppgifter byggs på längre fram. Gällande HR kommer du att ha en viktig supporterande roll till vår medarbetare i form av samtal samt genom att bistå med ditt kunnande i det dagliga operativa arbetet. Rekrytering av nya medarbetare, hantering av statistik till myndigheter, och andra operativa HR-frågor är exempel på förekommande arbetsuppgifter. Vi ser även att andra administrativa uppgifter så som exempelvis orderregistrering, kontakt med kunder samt support till kollegor kommer vara vanligt förekommande i din vardag hos oss.

Hos oss på Norrebo Träindustri kommer du ha en betydelsefull roll i att se till att dessa arbetsuppgifter och processer flyter på samt utvecklas och effektiviseras där det behövs.

Din profil
För att du ska trivas i denna roll hos oss på Norrebo Träindustri ser vi att du har ett genuint intresse för andra människor samt administrativa uppgifter. Som person är du nyfiken, driven och har lätt för att bygga relationer. Du trivs i en roll med kontaktytor både internt och externt och är inte rädd för att ta egna initiativ. Du har ett öga för detaljer och trivs i en administrativ, varierande och supporterande roll. Du har intresse, och erfarenhet, av ekonomiska uppgifter gällande fakturering, bokföring och hantering av reskontra. Vi ser med fördel att du har erfarenhet av HR-arbete och skulle trivas med att utveckla detta arbete framåt hos oss på Norrebo Träindustri. Då din roll innebär mycket administrativt arbete har du goda datorkunskaper och gärna erfarenhet av affärs- och ekonomisystem.

Vi erbjuder
Vi är ett familjärt företag som verkar i en spännande bransch där vi ständigt jobbar med nya projekt. Hos oss får du ett omväxlande arbete där du har möjlighet att påverka och utveckla både dig själv och företaget.

Placeringsort: Norrebo utanför Gnosjö
Arbetstider: Dagtid
Omfattning: 80-100% enligt överenskommelse
Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse

I denna rekrytering samarbetar Norrebo Träindustri med OnePartnerGroup GGVV. Sista ansökningsdag är den 17 november men vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Lotta Ryman på telefonnummer 0370–51 05 67 alt.lotta.ryman@onepartnergroup.se.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *