Jobb

Driven kundsupport till Separett

Jobb Separett i Värnamo har en ledig tjänst.

Driven kundsupport till Separett

Familjeföretaget Separett AB grundades 1976 och är idag en av världens ledande tillverkare av urinseparerande toaletter. Kvalitet, effektivitet och användarvänlighet är ledstjärnor för verksamheten. I alla handlingar inspireras Separett av en vision att bidra till en grön och livskraftig miljö för både dagens och morgondagens generationer. Verksamheten innefattar utveckling, tillverkning, försäljning, företagsledning och är beläget i Värnamo. Separett har 17 anställda och omsatte 2017 57 miljoner kronor, varav 42% export. www.separett.se

Brinner du för service och kundnöjdhet? Då kan det vara du som är vår nästa kundservicemedarbetare!

Välkommen till Separett, ett bolag som präglas av entreprenörskap med fokus på framtiden. Öppenhet, nytänkande och korta beslutsprocesser väntar dig som vill ta nästa steg i karriären i nybyggda och väldoftande lokaler där du erbjuds en kreativ och stimulerande arbetsmiljö.

Om tjänsten
Tjänsten innebär att du, tillsammans med två kundservicekollegor, ansvarar för våra inkommande kundärenden, främst via telefon och mail. Huvudsakliga arbetsuppgifter är orderhantering och eftermarknadsärenden såsom tillbehörsförsäljning, reklamationsärenden och att besvara produktfrågor. Du kommer även att stötta ekonomifunktionen med enklare ekonomiadministration. Ärenden inkommer från både återförsäljare, importörer och slutkunder varpå dessa blir dina främsta kontaktytor tillsammans med berörd intern organisation.

Som anställd på Separett bidrar du ständigt till utveckling inom ditt område. För rätt person finns utvecklingsmöjligheter och tjänsten kan på sikt innebära ett strategiskt ansvar för området. Du rapporterar till ekonomichef.

Din profil
Vi söker dig som brinner för service och värnar om kundnöjdhet samtidigt som du har en hög affärsmässighet med fingertoppskänsla gällande kundbemötande och affärstänk. Du har en personlig mognad som gör att du hanterar kundsynpunkter på ett föredömligt sätt. Vidare är du en lagspelare med förmågan att skapa långsiktiga relationer med såväl kunder som arbetskamrater.

För att lyckas i tjänsten har du minst ett par års erfarenhet av kundservicearbete alternativt en eftergymnasial utbildning inom marknad/försäljning.

Vi förutsätter en god allmän IT-vana. Dina språkkunskaper i svenska är goda liksom engelska då du även har internationella kontakter. Våra produkter är avancerade varpå du behöver ha en teknisk grundförståelse även om du på plats får en grundlig utbildning i våra produkter.
Vill du vara med på resan och bidra till fortsatt tillväxt? Välkommen med din ansökan!
Anställningsform: Heltid, tills vidare.

Tillträde: Enligt överenskommelse

Placeringsort: Värnamo

Frågor om tjänsten och företaget besvaras av Liv Hultén, 073 997 05 86.

Ansökan görs på www.codeq.se. Sista ansökningsdag är 2017.12.03

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *